Популярні питання

Теми:
Загальні питання

Бронювання
Поселення/ Виселення
Ціни, збори та оплата

На цій сторінці ми зібрали найпоширеніші питання з актуальними відповідями, щоб заощадити ваш час. Якщо нам не вдалося відповісти на всі ваші запитання на цій сторінці, будь ласка, зв'яжіться з нами.

Загальні питання 

Чи є в готелі парковка?
ТАК! У всіх готелях нашої мережі є безкоштовна парковка. Бронювання не потрібно.

В які години працює ресепшн?
Ресепшн працює 24/7. Наш персонал до ваших послуг цілодобово.

Чи є в готелях Wi-Fi?
У номерах і громадських зонах кожного готелю є безкоштовний доступ до швидкісного Wi-Fi інтернету.

Чи можна в готелях палити?
Ні. Закон України забороняє паління у всіх громадських місцях, в тому числі, і в готелях. Електронні сигарети також заборонені.
У будівлі готелю встановлено датчики диму. При виявленні випадку паління гостю необхідно буде сплатити штраф 2500 грн. за спеціальну обробку приміщення. У разі повторного паління гостя попросять виїхати з готелю.

Чи є у вас кімнати для паління?
Ні. Але спеціальні місця для паління є у дворі кожного готелю.

Чи можна у вас поснідати?
Авжеж! Щодня ми пропонуємо нашим гостям смачний та поживний сніданок. Немає значення, замовили ви його заздалегідь чи ні - сніданок "шведський стіл" подається кожного дня. Ціна варіюється в межах 5-12 євро, в залежності від готелю, в якому ви зупинилися.

Коли подають сніданок?
Робочі дні – 7:30-10:00
Вихідні – 8:00-11:00

Чи можна приїхати з домашнім улюбленцем?
Ви можете привезти свого маленького чотирилапого друга, якщо він привчений до туалету і не галасливий. Ми не можемо турбувати інших гостей нашого готелю. Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб узгодити цей спеціальний запит.

Процес бронювання 

Как забронировать номер?
Щоб зробити замовлення, виконайте кілька простих кроків. Оберіть готель, в якому хочете зупинитися, дати поїздки та кількість гостей. Якщо виникли якісь проблеми - зв'яжіться з нами.

Як дізнатися, що бронювання підтверджено?
Ви отримаєте листа з підтвердженням електронною поштою на адресу, яку ви вказали при бронюванні.

Чи можна змінити або скасувати бронювання?
Якщо при бронюванні ви обрали стандартний тариф, безкоштовна зміна або скасування бронювання можливі до 18:00 дня, що передує заїзду.
Якщо ви забронювали опцію «Тариф без права скасування», то зміна або скасування не можуть бути виконані безкоштовно.

Заселення / Виселення  

Коли я можу заселитися в готель?
Реєстрація починається з 14:00. Якщо ви прибуваєте раніше, можна скористатися багажною кімнатою готелю та залишити речі, поки номер не буде готовий для поселення.
Якщо номер підготують раніше, ви зможете поселитися у нього до зазначеного часу. Зверніть увагу, що за раннє поселення стягується додаткова плата. Гарантований ранній заїзд можна замовити заздалегідь, забронювавши попередню добу.

Скільки коштує раннє заселення?
Раннє заселення можливе з 08:00. Вартість буде варіюватися в межах 17-30 євро за номер, в залежності від готелю.
Раннє заселення можна отримати безкоштовно, бронюючи номер через наш сайт, за умови наявності вільних номерів.

Коли я маю виїхати з готелю?
Номер у вашому розпорядженні до 12:00 дня від'їзду. Якщо ви бажаєте виїхати пізніше, можна звернутися безпосередньо до адміністратора готелю. Вам зможуть запропонувати послугу пізнього виїзду за наявності такої можливості. Будь ласка, зверніть увагу на додаткову плату.

Скільки коштує пізнє виселення?
Пізнє виселення можливе до 17:00. Вартість варіюється в межах 17-30 євро за номер, в залежності від готелю.

Що необхідно для заселення?
Вам потрібно просто надати нам посвідчення особи з фото та повідомити про спосіб оплати. Якщо ваше бронювання було вже оплачено, обов'язково візьміть із собою кредитну картку, яку ви вказали при бронюванні.

Чи є найпізніший час реєстрації?
Ні. Наша стійка реєстрації працює цілодобово, Ви можете заселитися в будь-який час.

Ціни, збори, оплата 

Де я можу знайти найдешевші ціни?
Прямо тут! У нас найкраща цінова політика. Це означає, що якщо з якої-небудь причини ви знайшли нижчу ціну на іншому ресурсі - ми підтвердимо її. Обов'язково зв'яжіться з нами

На сайті вказано ціну за гостя чи за номер?
Ціни вказано за номер, за ніч. Вони включають 20% ПДВ. При бронюванні ми вкажемо вам загальну вартість номерів та замовлену кількість ночей.

Чи є туристичний збір?
Так. Туристичний збір сплачується безпосередньо в готелі під час реєстрації заїзду. Сума варіюється в залежності від громадянства гостя, тому не може бути вказана заздалегідь при бронюванні.

Який туристичний збір встановлено в Києві?
Туристичний збір розраховується за одного гостя за ніч, і складає:
18,89 грн. - для громадян України та іноземців, які мають місце постійного проживання в Україні;
47,23 грн. - для громадян інших країн.

Як я можу здійснити оплату?
Ми приймаємо картки: Visa, Mastercard та American Express. Також, можлива оплата готівкою. Оплата приймається в місцевій валюті - українській гривні, тому остаточна вартість може залежати від курсу валюти.

Чи можу я сплатити за проживання іншої особи?
Ви можете оплатити проживання іншої особи своєю карткою через систему он-лайн платежів. Будь ласка, вкажіть цю примітку в своєму бронюванні або зв'яжіться з нами

Чи отримаю я чек?
При виселенні з готелю ви отримаєте рахунок та чек про сплату.